Opis forum
Ponieważ leci w SP z trashy recipe, który bardzo bym chciała , wklejam ku zachęcie taktykę na pierwszego bossa. Wiem, wiem..nie studźcie mnie, że na razie mało osób itd....Przyda się na przyszłość (myślę, że niedługą). Jak coś doczytam, jakieś wskazówki co do walki, to dopiszę. Na razie muszę się wziąć za pracę, bo trochę już przegięłam z siedzeniem w necie
Kalecgos & Sathrovarr
Pierwszy boss w Sunwell Plateu.
Ten boss to w rzeczywistości 2 walki prowadzone równocześnie.
W skrócie wygląda to tak:
Na początku spotykamy i zaczynamy bić Kalecgosa w postaci smoka. Niedługo po rozpoczęciu walki, otwiera on portal, które przenosi wybrane osoby do innego wymiaru. Tam spotykamy Kalecgosa, tym razem w formie ludzkiej, który walczy z Sathrovarrem.
Naszym celem jest zabicie obu z nich (tj. Kalecgosa smoka i Sathrovarra), przy czym bardzo ważne jest, żeby zabić Sathrovarra jako pierwszego, zanim padnie Kalecgos.
Kalecgos - zdolności:
• Arcane Buffet: zadaje małe obrażenia arcane, ale pozostawia stakujący się debuff, który za każdym razem zwiększa ilość otrzymywanegoo arcane dmg. Stakuje się do 50 razy i nie da się go dispellować. Da się jednak go zdjąć za pomocą Ice Bloka czy Cloak of Shadows.
• Frost Breath: zadaje obrażenia osobom stojącym z przodu Kalecgosa zmniejszając ich attack speed o 75%. Da się dispellować.
• Wild Magic: randomowo rozdaje buffy / debuffy:
• +100% Healing, +100% Cast Time, -50% Physical Hit, +100% Melee / Spell Critical Damage, +100% Threat, or -50% Mana / Rage / Energy Costs.
• Spectral Blast: czar rzucany na losowo wybraną osobę. Teleportuje ją do innego wymiaru zadając przy okazji AoE dmg osobom znajdującym się w pobliżu tej osoby. Przy okazji tworzy Spectral Rift (portal ), który pozwala też innym osobom wejść do innego wymiaru. Spectral Blast nigdy nie jest użyty na tanku lub osobie która ma na sobie Spectral Exhaustion.
• Spectral Realm: debuff, który przenosi wybraną osobe do innego wymiaru. Trwa 60 sek., po których gracz wraca do normalnego świata.
• Spectral Exhaustion: debuff, który otrzymuje każda osoba wracająca z innego wymiaru. Nie pozwala użyć znowu riftu przez najbliższą minutę.
Kalecgos musi paść zaraz po zabiciu Sathrovarra. W innym przypadku Arcane Buffet zabije rajd. Jest tauntowalny, dzięki czemu tankowie mogą się zmieniać, kiedy jeden z nich ma na sobie za dużo debuffów. Istotą walki jest odpowiednie manewrowanie pomiędzy oboma walkami i umiejętne pilnowanie debuffów. Przed walką należy przydzielić osoby do grup, które będą razem się teleportować. W przypadku, kiedy osoba z grupy jest teleportowana, reszta wchodzi w portal za nią. Tankowie i healerzy są również wliczeni w tą grupę, i kiedy następuje teleport wybranej przez bossa osoby, cała grupa wchodzi w portal, a w tym czasie nowy tank przejmuje tankowanie Kalecgosa lub Sathrovarra i nowi healerzy zaczynają go leczyć, a starzy wchodzą w portal. Te zamiany muszą być przeprowadzane bardzo sprawnie i szybko. Trzeba pilnować HP obu bossów, tak żeby padł jeden po drugim.
Sathrovarr - zdolności:
• Curse of Boundless Agony: Shadow DoT. Co 5 sek. podwaja się zadawany dmg. Kiedy czar zostanie usunięty, skończy się lub zabije cel, przeskakuje na najbliższą osobę. Można dispellować
• Shadow Bolt Volley: Shadow bolty na najbliższą osobę, zadają 4250 to 5750 shadow damage.
• Corrupting Strike: Potężne cios, zadaje od 9500 do 10500 shadow damage, stunuje cel I pozostawia debuff , który zadaje co sekundę 1000 shadow damage. Trwa 3 sekundy.
Sathrovarr jest tauntowalny, co ułatwia zamianę tanków. Na samym początku walki tankuje go Kalecgos w swojej ludzkiej formie, a w momencie kiedy tank wraca do normalnego świata Sathrovarr przerzuca się znów na Kalecgosa. Kalecgos w formie ludzkiej nie może zginąć - będzie to koniec walki.
Nigdzie nie znalazłam wprost informacji, ale domyślam się, że przy przechodzeniu do innego wymiaru arcane buffet musi się w jakiś sposób kończyć lub znikać. Inaczej cała walka skończyłaby się dość szybko.
Ostatnio edytowany przez Qroo (2008-10-29 13:32:57)
Offline
Powiem tak - obejrzałem pare filmików i wyglada to banalnie, można by go pocisnąć
http://pl.youtube.com/watch?v=v0wWmS_ARFQ
Offline
Jeśli nie duże obrażenia zadaje ten debuff to sprawe powinien na poczatku zalatwic Healing Stream Totem postawiony po odpaleniu trinketow.
Ja się chętnie piszę nawet dziś, żeby spróbować i zobaczyć co z tego wyjdzie.
Tylko jak możecie to zaczekajcie do 20.00 na mnie, bo moje Kochanie się pytało czy w związku z tym, że zaczynam raidować to już wogóle przestaniemy się widywać w tygodniu
Offline
Opis nie wygląda ciężko... Podejrzewam, że najtrudniejsza część to będzie koordynacja ruchowa w grupie - co jak wiadomo wychodzi nam najlepiej - czyli przechodzenie ludzi z portalu i z powrotem i przejmowanie bossa. No i heal chyba będzie miał co robić, zwł. na sathrovarze, jak ten będzie bił tanka po 10 k
Ale cieszę się, że są chętni. A rajdu na pewno przed 20 nie zaczniemy. Raczej stawiałabym na 20.30 min. Jeśli ofc będzie tyle osób.
Powiem tak - obejrzałem pare filmików i wyglada to banalnie, można by go pocisnąć
Tzn, że wracasz Furio i bijesz go z nami ??
Offline
narazie to mamy zamalo heala wczoraj ledwo 4 udalo nam sie zebrac .. na trashe trzeba z 6-7 conajmniej i do tego duza ilosc magow z owieczkami/zolwikami/strusiami ;p , narazie sprobowal bym czegos mniej wymagajacego np BT jak nam pojdzie hehe
Ostatnio edytowany przez bujzel (2008-10-29 14:24:17)
Offline
fakt... wiekszym problemem moga byc trasze w SP, niz boss... najpierw trzeba by przygotowac taktyki na trashe... na bossa juz mamy...
SP, BT, MH damy rade jeszcze jak Paranoja dołaczy do grona healbotów, to damy rade
Offline
Kogo mamy w ogole z healerów ?
Bujz, Sai, Sentis, Szehera, Paranoja jak wróci, Mati, Vadin, Bramble, ew. Volo
Mag: Pam, Ari, Lutty (kurde, bede musiala na lapie siedziec )
kogos jeszcze ? nie pamietam, a nowych osób nie kojarze za bardzo pod wzgl. klas.
Z tanków chyba tylko Lucky i Shandri. i Gryz ma być.
Dps - nie chce mi się wymieniac, ale tych to akurat starczy pewnie
Ostatnio edytowany przez Qroo (2008-10-29 15:14:26)
Offline
z tankow musimy doliczyc maghnusa, a co do heala na szeche nie mozna liczyc za to jest farx zawsze chętny i gotowy ;] jak jest : /
z magów jest tez esech ktory ładnie sobie radzi i jak trzeba to jest
Offline
Opis by moj kumpel który kończy SWP
mamy 4 grupy
generalnie powinno byc 9 healerow
w kazdej z 4ech grp 2 healerow
5ta grupa to 3 tankow i ktos
pierwszy portal idzie grupa ktora dostanie (np osoba z grp 1 to grupa 1sza, 1szy tank i 1 extra healer)
1st portal - grupa + 1 tank + 1 healer
2nd portal - grupa + 2gi tank
3rd portal - grupa
4th portal - grupa + 3ci tank (pierwszy juz bedzei out i musi stautowac smoka asap zeby MT mogl poleciec do portalu) + 1 extra healer
dodatkowy healer z grp 1 to najlepiej palas
z 4tej tez
ten z pierwszyj moze byc z innej grupy
1 grupa moze isc z 1 healerem
Powinien paść po 3-4 portalach
Offline